o EBOK

  • O Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta
    Każdego dnia obserwujemy w swoim środowisku wiele zmian. Idealnie jeśli można się do tych zmian równie szybko przystosować. Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta to miejsce umożliwiające szybką reakcję na pojawiające się zmiany.

    EBOK umożliwia szybką zmianę danych kontaktowych za pomocą kilku kliknięć myszką. Możesz tu zmienić takie dane jak adres e-mail, telefon, czy adres korespondencji. Wszystkie zmiany wymagają potwierdzenia i są odpowiednio zabezpieczone aby uniemożliwić wprowadzenie zmian osobom nieupoważnionym.

    Dotychczas aby dokonać zmiany adresu korespondencji trzeba było czekać na zatwierdzenie nowych danych przez konsultanta. Obecnie dajemy możliwość natychmiastowej zmiany danych. Aby tego dokonać po prostu zmieniasz dane i postępujesz zgodnie z instrukcjami aby potwierdzić poprawność wprowadzonych danych.

  • Jakich zmian możesz natychmiastowo dokonać poprzez stronę ebok.abaks.pl?
    – zmiana adresu e-mail – dostępna w zakładce „Moje Dane”

    – zmiana nr telefonu – dostępna w zakładce „Moje Dane”

    – zmiana adresu korespondencyjnego – dostępna w zakładce „Moje Dane”

    – zmiana sposobu dostarczania faktur – dostępna w zakładce „Moje Dane”

  • Jakie zmiany wprowadzamy wyłącznie po dostarczeniu właściwego pisma/wniosku/dokumentu?
    – cesja umowy na nowego Abonenta – gotowy do wypełnienia dokument cesji jest dostępny tutaj

    – zmiana pakietu usługi – gotowy do wypełnienia wniosek jest dostępny tutaj

    – zawieszenie usługi – gotowy do wypełnienia dokument zawieszenia jest dostępny tutaj

    – rozwiązanie umowy – gotowy do wypełnienia dokument wypowiedzenia umowy jest dostępny tutaj

  • Dostęp do wszystkich informacji dotyczących usługi.
    EBOK umożliwia podgląd wszystkich dokumentów:
    – umowa i protokoły są dostępne w zakładce „Dokumenty”,
    – wystawione faktury, noty itp. możesz podejrzeć w zakładce „Faktury”,
    – historię dokonanych wpłat znajdziesz w zakładce „Wpłaty”
    – przyznany pakiet i jego parametry sprawdzisz w zakładce „Usługi”.
  • Płatności on-line
    Obecnie oferujemy możliwość opłacenia zaległości z automatycznym natychmiastowym księgowaniem. W 5 minut możesz opłacić wszystkie zaległe rachunki i jeśli proces płatności przebiegnie prawidłowo masz pewność, że wpłata jest od razu księgowana na twoim koncie. Dzięki temu, jeśli twoja usługa została chwilowo zablokowana ze względu na nieuregulowane płatności, możesz natychmiastowo ją odblokować.
  • Kontakt z konsultantem
    Obecnie trwają prace nad wprowadzeniem systemu zgłoszeń o przyjaznym i przejrzystym interfejsie graficznym.
  • Zmiany w EBOK
    EBOK jest w chwili obecnej nieustannie rozwijany, już niedługo wprowadzimy kolejne udogodnienia. Aby nie przegapić nowych zmian zachęcamy do polubienia nas na facebook’u. Możesz również śledzić zmiany bezpośrednio na naszej stronie.